Neem contact op

QFF Funbikes
Koperslager 18
5521 DE Eersel

Tel: +31 (0) 497 511265
Faxnr: +31 (0) 497 517515
verkoop@quads-for-fun.nl


Openingstijden:

Maandag gesloten
Di t/m Vr: 09:00 - 17:30 uur
Zaterdag: 09:00 - 17:00 uur

Contactformulier
 
 can-am maverick x3 2019

Wij maken de Can-Am Maverick X3 2019 rally-klaar

Nu leverbaar: De Can-Am Maverick X3 2019 met 126 KW / 172 PK ROTAX® ACE turbomotor met intercooler

Ontmoet de koning onder de side-by-side motoren, de nauwkeurig ontworpen em. toonaangevende 3-cilinder Rotax ACE motor. Zijn 126 kW / 172 pk bij 7.500 omw/min en koppel van 124 lb-ft bij 6.500 omw/min zorgen voor duizelingwekkende snelheid op elk terrein. Vertel het uw vrienden: 0-60 in slechts 4,4 seconden.

Smart-Lok technologie

De Can-Am-exclusieve Smart-Lok™* technologie is de nieuwe norm voor nog meer aandrijfkracht op ruw terrein. Een tijdens het rijden volledig sperbaar voordifferentieel met elektronisch geregelde automatische modi of via een druk op de knop voor vooringestelde, intelligente settings aangepast op uw rijstijl. Door gebruik te maken van een reeks aan ingangssignalen zal de “Smart Mode” direct zorgen voor vergrendeling bij de juiste belasting op het juiste moment. Nooit eerder hadden bestuurders zoveel aandrijfkracht ter beschikking tijdens het op lage snelheid manoeuvreren om het voertuig optimaal te kunnen positioneren.

GEAVANCEERDE LUCHTSTROOMDYNAMICA

Met een inlaat en uitlaat die zijn afgestemd op maximaal vermogen, optimale efficiëntie en snelle gasrespons, heeft de Can-Am Maverick nooit een tekort aan prestaties. Drie grote, tactisch geplaatste inlaten voorzien de motor en het CVT-systeem van schone lucht en houden de temperatuur laag, met een sportuitlaat aan de achterzijde om de Rotax ACE motor te laten brullen.

ZEER EFFICIËNT EN LICHTGEWICHT CHASSIS

De Maverick is voorzien van een ultralicht en ultrasterk chassis gemaakt van state-of-the-art Dual-Phase 980 staal. Dus? Stel je 53% meer torsiestijfheid voor en nog steeds 20% minder gewicht dan de meest directe concurrent.

QRS-X TRANSMISSIE

Het compacte, high-performance QRS-X CVT-systeem is gekalibreerd om met de turbo samen te werken en vrijwel elke vertraging te elimineren, zonder dat schakelen of koppelonderbreking u afremt. De grote aandrijving – een lange, brede en dikke riem – is ons meest robuuste 3-poelieontwerp tot nu toe.

TTX-WIELOPHANGING MET TOONAANGEVENDE VEERWEG

De TTX-wielophanging van BRP met vier draagarmen en een veerweg van 50,8 cm beschikt over een trailing-arm die zelfs bij een topvrachtwagen niet zou misstaan, en drie verbindingsstangen speciaal voor het controleren van camber tijdens het voortdurend leveren van een optimale geometrie, zelfs bij een grotere veerweg. Het resultaat? Ongeëvenaarde vermogensoverdracht naar de wielen, optimale demping van schokken, nauwkeurige stuurrespons en meer vertrouwen op hogere snelheden.

LAGE STOELEN, STOERE BREEDTE

De lage plaatsing van de stoelen is zodanig ontworpen dat zowel bestuurder als passagier volledig worden omgeven, zodat ze zich één voelen met elke beweging van het voertuig, zonder dat hierbij de bodemvrijheid in het geding komt. De hoge en dominante houding wordt versterkt door de raceauto-geïnspireerde, in één deel gegoten stoelen met ideale ondersteuning, gewichtsverdeling en 4-voudige verstelbaarheid.

 

Klik hier voor alle specificaties van de Maverick X rs 2019

Klik hier voor alle specificaties van de Maverick X ds 2019

Klik hier voor alle specificaties van de Maverick X rc 2019